Ztratil jsem kartu. Jak mohu získat novou?

Změněno dne Po, 10 Listopad v 3:07 ODPOLEDNE

Nejprve je potřeba zcizenou/ztracenou zákaznickou kartu zablokovat, tj. vyloučit její zneužití neoprávněnou osobou. Spojte se telefonicky s naší informační linkou (+ 420 281 083 083) a nahlaste ztrátu Vaší karty a její číslo. Číslo Vaší zákaznické karty je uvedeno například na fakturách. Kartu Vám okamžitě zablokujeme. K vystavení nové karty je nutná osobní návštěva osoby oprávněné jednat za registrovaného zákazníka. Novou kartu Vám vystavíme zdarma.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit